ben je er nog.?
Beiträge von Hanske
-
-
ja is goed, heb er wel interesse in, want zou het wel fijn vinden als de kast werkt, moet je dan het hele kastje hebben of alleen alleen het gedeelte waar de batterij en Eprom zit, laat het maar weten je hebt mijn E-mailadres.?
-
is dat veel werk om dit probleem op te lossen, en heb je een prijs indicatie, en moet ik dan iets opsturen of hoe werk jij.
-
Dus een batterij wissel is niet genoeg.? zag dat er een knoopcel aan zit, of moet je echt in de Eprom ? om iets te resetten , of fabrikant beveiliging eruit halen.
-
oke en hoe doe je dat , ik heb echt geen idee ?of wordt het een kostbare zaak?
ik las in een ander bericht dat je op het probleem van Paul gereageerd hebt met de volgende tekst:
Het beschreven foutpatroon is duidelijk een corrupte dataset op de tijdmeter van de gamemodule, waarvan 90% wordt gegenereerd door een lege/zwakke batterij.
Zodra de spelmodule goed is bewerkt, is het probleem opgelost.
Zou dit inderdaad bij mij ook het geval kunnen zijn ??
-
Hoi Dreigend, ik heb hetzelfde probleem dus een E60 gaat niet helpen of toch.?
-
-
Oke een foutcodetabel zou heel fijn zijn, heb div. storingen op dit moment , dus ik dacht daar ga ik mee aan de slag maar ja als je me een foutcodetabel kunt aanleveren zou ik dat zeer op prijs stellen.
-
Hallo zusammen, ich bin neu hier, besitze aber seit kurzem eine Bally-Wulff Bergman-Krone: Double Power 7A.
Hat hier zufällig jemand ein Handbuch oder eine PDF davon? Mit eventuell Fehlercodes.
Das würde mir sehr helfen. Grüße, Hans