Beiträge von Bart123

Frank,

Uw bericht;

Als de batterij wordt gewisseld, moet de gokkast worden geïnitialiseerd met een stekker.
    Zie hier ook dit filmpje tot 2:30:
    https://www.youtube.com/watch?v=XQ6fwPGnHnM
    De kleine zilveren knop links is voor de spelteller terug te zetten op 0.
    De witte schakelaar is de service-/deurschakelaar.

Groeten
    Frank

Ik heb geen data bank in Disc 2000 dus reset met de saft batterij met houder hoop en denk ik goed komt ? ... die morgen komt

In afwachting van PDF voor mijn Merkur Disc 2000 heb ik 1 vraag

Ik wil de lampjes vervangen omdat ze zwart zijn en of kapot, worden te heet...

Kunt u zeggen welke lampjes erin moeten is dat 6 volt 2 w ?

Is led ook mogelijk ? type ?

Dank u

Hoi Frank,

Dank voor uw bericht
    Ja ik heb de Saft 3.6 volt besteld, verwacht ik vandaag of morgen
    Ik heb een mono batterijhouder mee besteld, zodat ik deze alleen maar aan de 2 - en + pool draden hoeft te solderen, dus extern.
    ík heb alle zekeringen in de hele kast gecontroleerd en los door gemeten, en deze waren goed :)
    Ik zal meer foto s maken en posten als ik de Saft heb en heb geinstalleerd,
    word vervolgd

Thank you Frank,

I cannot good english, I have a problem with the Disc 2000
    Tomorrow I have hope the Lithium accu 3.6 volt and install it extern on holder,

In het Nederlands, ik heb wat problemen met de disc 2000, geen led op de cpu midden, enkel de muntproever leds
    Reset heeft nog niet geholpen, 2 batterijen geoxcideerd dus dat werkt al niet
    Morgen komt als goed is de lithium accu 3.6 volt,
    Geen verlichting achter de deur en veel zwarte lampjes die ik moet vervangen
    Ik laat morgen wat meer weten, alvast dank grts
    Bart

Hallo, ik heb een Disc 2000 en het probleem is dat de 2x AA-batterij niet goed is. Ik ga naar dit forum. Ik heb vorige week

een lithium 3,6 volt reset geïnstalleerd ?

Zijn er twee schakelaars, één met een linkse en rechtse schakelaar, en daaronder een druk-/klikschakelaar?

Reset de schakelaar tegelijkertijd in de juiste volgorde.
    Bedankt
    wanted a manual schematic Merkur Disc 2000, give me a PDF Daniel ?